Dotaz dle zákona č. 106/1999 Sb. č. 7/2018 - úklid obce
publikováno 19. 6. 2018Přijato: 30.5. 2018, odpovězeno 12.6. 2018, vyvěšeno na elektronické úřední desce 19.6. 2018
Dotaz:
Dobrý den, je zpracován plán úklidu obce. Pokud ne, proč tak není. Pokud ano, prosím o následující.
- Kopii plánu úklidu obce
- Kdo je zodpovědný za jeho kontrolu a dodržování
Odpověď:
Vážená paní/Vážený pane
obec nemá kodifikovaný plán úklidu obce. Úklid probíhá na základě zaběhlého cyklu a dle potřeby a možností zaměstnanců obce. Pokud se jedná o černé skládky či nepořádek v okolí kontejnerů, snažíme se je likvidovat okamžitě. Nejméně 2x týdně (zpravidla v pondělí a pátek) dochází ke kontrole všech kontejnerových stání, košů v obci a také úklid nejrušnějších ulic.
V obci naší velikosti není nutné vzhledem k rozsahu prací připravovat složitou dokumentaci. Zaměstnanci obce mají zkušenosti s problémovými místy a dělají vše proto, aby v rámci možností byla tato místa uklizena.
Za údržbu nepořádku zodpovídá vedoucí pracovní čety, kontroluje ji starosta.
Vzhledem k tomu, že ve Vaší žádosti o poskytnutí informace nebyl vyplněn jiný kontakt než adresa trvalého pobytu, posíláme odpověď písemnou formou.
Děkuji za Váš zájem o naši obec.
S pozdravem,
Jaroslav Paznocht
starosta obce